Експертна оцінка гаражу (паркувального місця)

Документи необхідні для оцінки гаража :

1 . Правовстановлюючі документи (договір купівлі- продажу, міни , дарування , свідоцтво про право власності , рішення суду тощо).

2 . Технічний паспорт БТІ.

3 . Паспорт власника гаража або його довіреної особи. У разі оформлення спадщини необхідно надати свідоцтво про смерть власника , паспорт спадкоємця , а також документ , що зв’язує власника і спадкоємця (свідоцтво про народження , свідоцтво про шлюб , рішення суду тощо).

4 . Документи , що підтверджують права на земельну ділянку (свідоцтво про право власності , державний акт , договір оренди).

Оцінку гаража необхідно проводити в таких випадках :

— Оформлення угоди купівлі -продажу , дарування , міни квартири ;

— Оформлення спадщини;

— Розділ майна та інші судові спори;

— Передача гаража під заставу.

Вартість робіт з оцінки гаража 600 грн.

В інших випадках вартість робіт обговорюється індивідуально .

Термін виконання 1 — 3 дні.

Термін дії звіту про експертну оцінки — 6 місяців від дати , на яку була зроблена оцінка .

Контакти:

м. Київ, вул. Трьохсвятительська, буд. 9, офіс 1

тел.: +38 (044) 270 50 80

моб.: +38 (068) 303 88 08

Графік роботи: пн.-пт., з 09:00 до 18:00 (13:00-14:00 обід)